Viac o doprave a platbe
Informácie ohľadne dopravy a platby, ktoré nájdete na tejto stránke, sa vzťahujú výhradne k predaju našich výrobkov prostredníctvom internetového obchodu (e-shopu) na týchto webových stránkach.
Druhy dopravy
Druhy platby
Logistická služba Geis
- Objednaný tovar je možné zaslať pomocou overenej logistickej služby Geis, ktorá nám zaisťuje zásielkovú prepravu po celej SR.
- V súčasnosti ponúkame možnosť s doručením za prvé uzamykateľné dvere.
- Zásielka je (v pracovné dni) doručená obvykle do 2 až 3 pracovných dní od odoslania.
- Platba je možná na dobierku alebo vopred na účet. Pri platbe vopred získavate 2% zľavu z ceny objednávky.
- Pri objednávke nad 150 € a využití služby Geis máte dopravu ZDARMA.
- Garantujeme, že sa k vám váš objednaný výrobok dostane v poriadku a včas tak, ako požadujete. V prípade nedostupnosti objednaného tovaru (vzniknutej napr. z dôvodu vyradenia z výroby, nemožnosti včas získať materiál pre výrobu atď.) si vyhradzujeme právo na zrušenie objednávky. O tejto skutočnosti bude zákazník bezodkladne informovaný e-mailom, ktorý uviedol v objednávke, a to najneskôr nasledujúci pracovný deň po uskutočnení objednávky. Zákazníkovi bude ponúknutá iná alternatíva, podľa jeho špecifikácie.
- Geis doručuje zásielky v pracovné dni od 9:00 do 18:00.
- V deň doručenia vás prepravca obvykle vopred kontaktuje a upresní hodinu dodania vášho balíčka.
- Informačná linka dopravcu je 18 181 (po-pia 8:00 - 16:00) alebo e-mail: info@geis.sk.
- Pre sledovanie zásielky online kliknite tu.
Balíková služba DPD
- Drobné predmety (kategória Doplnky) zasielame dopravcom DPD po celom území Slovenskej republiky.
- Cena dopravy je 12 €, nad 150 € je doprava ZDARMA.
- Platbu je možné uskutočniť vopred (zľava 2 %) alebo dobierkou.
- Zásielky sú dopravcom spravidla doručované do 2.-3. pracovného dňa od odoslania zásielky.
- Pre sledovanie zásielky online kliknite tu.
Ako je to s dobou dodania tovaru?
- Potrebujete novú kúpeľňu hneď? Máme pre vás skvelú správu! U vybraných kolekcií vám tovar vyrobíme a doručíme do 5 pracovných dní od objednávky. Viac v sekcii expresné dodanie. Dobrou správou je tiež to, že expresné dodanie nie je spoplatnené. Zaplatíte bežné ceny.
- U štandardných produktov ponúkame cez 100 možných kombinácií farby korpusu, čela a typov úchytky, nie je možné mať všetko skladom. Preto ku každej objednávke pristupujeme individuálne a s výrobou začíname ihneď po obdržaní zásielky. O stave vašej objednávky vás budeme priebežne informovať.
Ako na preberanie zásielky u dopravcu?
- Pri preberaní zásielky je kupujúci povinný poriadne prekontrolovať, či nie je poškodený obal a zásielka je poriadne zabalená.
- V prípade, že má kupujúci pochybnosti o kvalite preberaného tovaru, môže tovar odmietnuť, prípadne požiadať vodiča, aby bol prítomný pri vybalení a kontrole výrobku.
- Podpísaním prepravného listu kupujúci potvrdzuje prevzatie tovaru v bezchybnom stave!
- Na neskoršie reklamácie mechanického poškodenia nebude braný zreteľ.
- Pri čiastočnom poškodení obalov zásielky máte nasledujúce možnosti:
- Kompletne zásielku odmietnuť a do doručovacieho listu napísať „Neprevzaté – poškodený obal“.
- Ponechať si nepoškodené kusy a s vodičom spísať „Reklamačný protokol“ – dobierku je však potrebné uhradiť v plnej výške.
- Pri akomkoľvek poškodení obalu či preberaní zásielky s výhradou kontaktujte Dreja, v. d. na tel.: +420 461 653 937.
- Podľa zákona číslo 112/2016 Sb. v platnom znení o evidencii tržieb je predávajúci povinný vystaviť kupujúcemu účtenku, ktorú obdrží prostredníctvom dopravcu. Zároveň je povinný zaevidovať prijatú tržbu u správcu dane online; v prípade technického výpadku potom najneskôr do 48 hodín.
Tovar u obchodných partnerov
Žiaden tovar objednaný prostredníctvom nášho e-shopu nie je možné dodať na pobočky niektorého z našich obchodných partnerov. Toto je súčasťou vzájomnej dohody s našimi partnermi. Ďakujeme za pochopenie.